ul. Zamojska 16,
22-500 Hrubieszów

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: [ROOT]/images/phocagallery/2014-2015/projekt-spotkan.
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:

1,5% podatku dla Rady Rodziców

Marzena

 

 

Szanowni Państwo, 
Rodzice Uczniów i Sympatycy Szkoły Podstawowej Nr 3 w Hrubieszowie

zwracamy się do Państwa z prośbą
o dokonanie odpisu 1,5 % podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT)
na rzecz Rady Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 3 w Hrubieszowie

 

 

KTO może przekazać swoje 1,5% podatku na Radę Rodziców?
KAŻDY KTO CHCE: rodzice, dziadkowie, ciocie, rodzeństwo, przyjaciele, osoby obce, sąsiedzi itd.

JAK przekazać pieniądze z 1,5% swojego podatku?

w PIT za 2023 rok:

  • wpisz 0000740154 - numer KRS Stowarzyszenia Inicjatyw Wschodnich oraz
  • wpisz KONIECZNIE cel szczegółowy: „Hrubieszów-Szkoła Podstawowa nr 3” (bez celu szczegółowego w PIT nie będzie można zidentyfikować wpłaty i może nie trafić do szkoły).

EMERYT, RENCISTA - każdy kto samodzielnie nie wypełnia PIT:

  • wypełnij druk PIT – OP (dostępny również na www Stowarzyszenia www.stowarzyszeniesiw.pl z wpisanym Naszym KRS),
  • wpiszdo PIT-OP 0000740154 - numer KRS Stowarzyszenia Inicjatyw Wschodnich oraz
  • wpisz KONIECZNIE cel szczegółowy: „Hrubieszów-Szkoła Podstawowa nr 3” (bez celu szczegółowego w PIT nie będzie można zidentyfikować wpłaty i może nie trafić do szkoły).
  • prześlij PIT-OP do swojego Urzędu Skarbowego.  

Obowiązek informacyjny dotyczący monitoringu wizyjnego

Super User

 

Aktualizacja 22.08.2023 r.

Informacje wynikające z obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

  1. Administratorem danych osobowych, jest Szkoła Podstawowa Nr 3 im. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala” z siedzibą w Hrubieszowie przy ul. Zamojskiej 16, 22-500 Hrubieszów, tel. 846963110, e-mail: sekretariat@sp3-hrubieszow.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych a także przysługujących Pani/Panu uprawnień pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Administrator wprowadził monitoring wizyiny w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i pracowników oraz ochrony mienia na terenie Szkoły oraz wokół Szkoły:
  4. Podstawą prawną stosowania monitoringu jest:
    • art. 6 ust. 1 lit. e wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    • art.6 ust.1 lit. f prawnie uzasadniony interes administratora danych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i pracowników oraz ochrony mienia szkoły;
    • art. 108a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe;
    • art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
  5. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Dane nie są udostępniane innym odbiorcom oprócz podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa.
  6. Nagrania obrazu przechowuje się przez okres 14 dni od dnia nagrania, następnie  podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.
  7. Osobom objętych monitoringiem przysługuje:
    • prawo dostępu do nagrań w uzasadnionych przypadkach;
    • prawo żądania usunięcia danych jej dotyczących;
    • prawo do anonimizacji wizerunku na zarejestrowanych obrazach i/lub usunięcia dotyczących jej danych osobowych;
    • prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2, infolinia: 606-950-000.

Projekt spotkań z ciekawymi ludźmi, poznania ich pasji i odkrywania dziecięcych możliwości

Super User

.

Jeśli jesteś delikatny i obdarzasz mnie uśmiechem,
jeśli mówisz i mnie słuchasz,
wtedy rosnę jak na drożdżach
                                            Jackie Silberg

Uczniowie z klasy I c z Zespołu Szkół Miejskich nr 3 w Hrubieszowie chcąc przywołać wiosenną radość, dość wcześnie rozpoczęli tradycyjne przygotowania do Świąt Wielkanocnych i towarzyszących im obrzędów.

Całą gamę pomysłów kolorowych ozdób przedstawili uczniom pracownicy Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Hrubieszowie – pani Anna Obszyńska i pan Paweł Nowak.

Gospodarze zaprezentowali kartki wielkanocne wykonane techniką quilingu, która jest wprawdzie bardzo pracochłonna, ale zawsze daje czarujące efekty. Pierwszakom udało się wykonać oryginalną kompozycję i każdy z nich miał potrzebę zaprezentowania jej osobom dorosłym, starszym kolegom i rówieśnikom. Ileż padło pięknych słów, dotyczących pracy, wyobraźni, efektu końcowego oraz pomysłu wykorzystania ozdoby przez same dzieci. Najtrafniej, a zarazem najprościej opisać towarzyszące emocje w/w sentencją J. Silberga „Jeśli jesteś (…), wtedy rosnę jak na drozdżach”.

Warto wspomnieć, że nie są to pierwsze udane zajęcia integracyjne z wychowankami Internatu i pracownikami PZPSW. W grudniu 2014 r. uczniowie klasy I c uczestniczyli w ozdabianiu figurek gipsowych, by radośnie wrócić do domu z kolorowymi zwierzaczkami oraz ulubionymi postaciami bajkowymi.

Po kolejnych inspirujących zajęciach marcowych cały zespół klasowy nie może doczekać się warsztatów na przełomie maja i czerwca oraz w następnym roku szkolnym, bowiem dla dzieci ważne jest samo tworzenie, ale także możliwość wypowiedzenia się i uzyskania informacji, że to co udało im się wypracować jest po prostu piękne.

Wychowawca klasy – pani Iwona Rubacha cieszy się ze wspólnie opracowanego projektu spotkań z ludźmi, którzy mają niesamowitą wartość, polegajacą na rozbudzeniu w dzieciach radości tworzenia, zaszczepienia własnej pasji i za to składa im serdeczne podziękowania.

 

Galeria:

{gallery}phocagallery/2014-2015/projekt-spotkan{/gallery}

 

Rekrutacja

Małgosia

 

Rekrutacja UZUPEŁNIAJĄCA do klas pierwszych

Szkoła ogłasza zapisy uzupełniające do klasy pierwszej
Szkoły Podstawowej Nr 3 im. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala"

na rok szkolny 2024/2025

Zapisy trwają od 8 marca do 26 lipca 2024 roku  
godz. od 8.30 do 15.30, w sekretariacie szkoły.
Zapisu może dokonać wyłącznie rodzic/prawny opiekun dziecka poprzez wypełnienie KARTY ZAPISU
Do pobrania PONIŻEJ.

Karta zapisu dziecka do klasy I - pobierz (pdf)

Karta zapisu dziecka do klasy I - pobierz (docx)

Zgoda na wykorzystanie wizerunku dziecka - Klauzula informacyjna - pobierz

Potwierdzenie woli rodzica - pobierz


Druki potrzebne do zapisu można również otrzymać w sekretariacie szkoły.

Do zapisu wymagany jest PESEL dziecka.

W przypadku zapisania syna/córki do innej szkoły przypominamy
o obowiązku zgłoszenia tego faktu w szkole obwodowej.

 

Szczegółowe terminy postępowania UZUPEŁNIAJĄCEGO:

  1. Składanie wniosków o przyjęcie do klasy I szkoły podstawowej w postępowaniu uzupełniającym -
    od 8 kwietnia 2024 r. do 26 lipca 2024 r.
  2. Weryfikacja wniosków i dokumentów złożonych w postępowaniu uzupełniającym - 
    od 29 lipca 2024 r. do 9 sierpnia 2024 r.
  3. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych -
    13 sierpnia 2024 r.
  4. Potwierdzenie przez rodzica lub opiekuna prawnego kandydata woli przyjęcia dziecka do oddziału przedszkolnego lub klasy I szkoły podstawowej - od 13 sierpnia 2024 r. do 16 sierpnia 2024 r.
  5. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych -
    19 sierpnia 2024 r.

  

 

 

Szkoła dysponuje:

  1. Doświadczoną kadrą pedagogiczną, m.in. logopedą, oligofrenopedagogami, terapeutami pedagogicznymi.
  2. Salami lekcyjnymi wyposażonymi w tablice interaktywne lub monitory interaktywne.
  3. Pracownią komputerową, salą gimnastyczną przeznaczoną tylko dla najmłodszych dzieci.
  4. Pracowniami EcoLab i ConceptLab do zajęć z programowania i robotyki.
  5. Salą korekcyjną z pełnym wyposażeniem do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej.
  6. Biblioteką szkolną z czytelnią i centrum multimedialnym.
  7. Świetlicą i stołówką (godziny pracy dostosowane do potrzeb dzieci i ich rodziców).
  8. Monitoringiem w szkole i na zewnątrz budynku.
  9. Profilaktycznym gabinetem stomatologicznym.
  10. Dziennikiem elektronicznym.
  11. Salą do zajęć rewalidacyjnych.

Oferujemy między innymi:

  1. Klasę sportową, zajęcia sportowe i ogólnorozwojowe w sali gimnastycznej, boisk wielofunkcyjnych
    i „Orliku”.
  2. Pomoc psychologiczno – pedagogiczną, zajęcia logopedyczne.
  3. Dobre samopoczucie i bezpieczeństwo dziecka.
  4. Wszechstronny rozwój zainteresowań uczniów przez udział w różnorodnych konkursach, turniejach, zawodach i uroczystościach,
  5. Metody pozwalające wydobywać i rozwijać dziecięce talenty oraz zdolności: np. zespołu wokalnego, zespołu tańca sportowego.
  6. Dostosowanie nauczania do możliwości i potrzeb dzieci, także dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.  

 

Szczegółowe terminy postępowania rekrutacyjnego i uzupełniającego:

  1. Weryfikacja złożonych wniosków od 18 marca 2024 r. do 22 marca 2024 r.
  2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów
    niezakwalifikowanych - 25 marca 2024 r.
  3. Potwierdzenie przez rodzica lub opiekuna prawnego kandydata woli przyjęcia dziecka do oddziału przedszkolnego lub klasy I szkoły podstawowej - od 25 marca 2024 r. do 5 kwietnia 2024 r.
  4. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych - 8 kwietnia 2024 r.
  5. Składanie wniosków o przyjęcie do klasy I szkoły podstawowej w postępowaniu uzupełniającym -
    od 8 kwietnia 2024 r. do 26 lipca 2024 r.
  6. Weryfikacja wniosków i dokumentów złożonych w postępowaniu uzupełniającym - 
    od 29 lipca 2024 r. do 9 sierpnia 2024 r.
  7. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych -
    13 sierpnia 2024 r.
  8. Potwierdzenie przez rodzica lub opiekuna prawnego kandydata woli przyjęcia dziecka do oddziału przedszkolnego lub klasy I szkoły podstawowej - od 13 sierpnia 2024 r. do 16 sierpnia 2024 r.
  9. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych -
    19 sierpnia 2024 r.

 

Zainteresowanych rodziców zapraszamy do sekretariatu szkoły. 
Kontakt telefoniczny 84 696 3110

 


 

Biuletyn z okazji 30-lecia szkoły

admin

 

 
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.