ul. Zamojska 16,
22-500 Hrubieszów

Rekrutacja uzupełniająca do klas pierwszych

Szkoła prowadzi zapisy UZUPEŁNIAJĄCE do klasy pierwszej na rok szkolny 2024/2025. Zapisy trwają w godz. od 8.30 do 15.30, w sekretariacie szkoły. Zapisu może dokonać wyłącznie rodzic/prawny opiekun dziecka poprzez wypełnienie KARTY ZAPISU

Więcej informacji
Business person

Uczniowie z "Trójki " wyróżnieni w Wojewódzkim Konkursie Fotograficznym "Przyroda wokół nas "

admin

Dnia 17 maja podczas Festiwalu Przyrody w Lublinie odbyła się gala rozdania nagród laureatom i wyróżnionym w Wojewódzkim Konkursie Fotograficznym „Przyroda wokół nas" ,na który wpłynęło 600 prac. Wśród nagrodzonych są uczniowie z naszej szkoły: Kacper Wosiek, Wiktor Zaprzała z klasy VIIa oraz Jakub Litwin z klasy V b.

Czytaj więcej...

Nasza Szkoła uczestniczyła w XXXI Konkursie Wiedzy o Biblii i Kościele

admin

Uczniowie: Julia Piłat IV b, Izabela Dziewiczkiewicz V b, Adam Werner V b, Karolina Pawełek V a wzięli udział w XXXI Diecezjalnym Konkursie Wiedzy o Biblii i Kościele pod hasłem „Uczestniczę we Wspólnocie Kościoła”. Po etapie szkolnym uczniowie zakwalifikowali się do II etapu, który odbył się 22 lutego 2024 r. Eliminacje te zakończyły się awansem Julii Piłat do III etapu konkursu.

Z ogromną radością i dumą dzielimy się informacją, że uczennica naszej szkoły Julia Piłat została finalistką tego konkursu.

Czytaj więcej...

Polska w Unii Europejskiej

admin

W maju 2024 r. w naszym kraju odbyły się obchody z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Ze względu na rangę wydarzenia w naszej szkole Samorząd Uczniowski zorganizował wystawę i Konkurs Plastyczny pod hasłem "Polska w Unii Europejskiej”. Po obejrzeniu wszystkich prac Jury postanowiło przyznać nagrody i wyróżnienia dla uczniów z klas I – VIII.

Czytaj więcej...

Uczniowie klasy trzeciej nagrodzeni w konkursie plastycznym

admin

Uczniowie klasy III b wzięli udział w konkursie plastycznym „Jan Paweł II – Papież Rodziny” zorganizowanym przez Zespół Caritas przy Parafii św. Mikołaja w Hrubieszowie. Spotkanie uczestników konkursu odbyło się 18 maja w kawiarence parafialnej. Nagrodę otrzymała Gabriela Pawlik.

Wyróżnienia: Agata Czerwińska, Zofia Domańska, Jagoda Kuczewska, Hanna Sidor, Natalia Sionkowska, Laura Watrak.

Czytaj więcej...

Pożegnanie

admin

 

Zapraszamy do udziału w II Szkolnym Rajdzie Rowerowym

admin

Serdecznie zachęcamy
uczniów, rodziców opiekunów, nauczycieli, pracowników i sympatyków

Szkoły Podstawowej Nr 3 im. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala” w Hrubieszowie
do wzięcia udziału
w II SZKOLNYM  RAJDZIE  ROWEROWYM „TRÓJKI” z OKAZJI
Święta Patrona i Dnia Dziecka 

„…aby wygrać, trzeba serce rzucić za przeszkodę…”



Rajd odbędzie się 29.05.2024 r.  w godzinach 10.00 - 14.00 na trasie Hrubieszów - Gródek - Hrubieszów.

W rajdzie rowerowym mogą brać udział wszyscy chętni rodzice, dzieci, nauczyciele, pracownicy- zgłoszenia chętnych do wychowawców.

Zapraszamy sympatyków i absolwentów - zgłoszenia w sekretariacie szkoły i do pobrania na stronie internetowej szkoły.

Ze względów bezpieczeństwa uczniowie klas 1-4 uczestniczą w rajdzie z rodzicem/opiekunem.
(jeden opiekun może mieć pod opieką do trójki dzieci).

Natomiast uczniowie klas 5-8 mogą brać udział w rajdzie samodzielnie po uzyskaniu pisemnej zgody rodzica. (do pobrania poniżej)

Deklaracje udziału w rajdzie (załącznik nr 1 ,2) należy dostarczyć do wychowawcy klasy najpóźniej do 24.05.2024 r.

Organizatorem Rajdu jest Szkoła Podstawowa Nr 3 im. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala” w Hrubieszowie, Stowarzyszenie „Hrubieszów na rowerach”.

Przewidywany czas rajdu: ok. 3,5 godz.

WSTĘPNY PROGRAM RAJDU:
Miejsce zbiórki: boisko przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Hrubieszowie 29 maja 2024 r. (środa) godzina 10.00 od strony ORLIKA. 

  • powitanie uczestników,
  • przekazanie ogólnych informacji na temat Rajdu,
  • przypomnienie o konieczności stosowania zasad opisanych w Regulaminie.
  • ok.10:10 Wyjazd na trasę rajdu: Szkoła, boisko – ul. Zamojska 16 – ul. Polna - ul. Kolejowa – ul. Gródecka - Gródek - ul. Zamojska 16 – Szkoła, boisko.
  • ok.11:00 Przybycie grupy rajdowej do Gródka,
  • godz. 11:00-13:00 - wypoczynek, ognisko, gry i zabawy, możliwość upieczenia swojej kiełbaski na grilu
  • ok 13:05 Wyjazd grupy w drogę powrotną.
  • ok. 14:00 Zakończenie Rajdu.

REGULAMIN I ZGODY dla dzieci i oświadczenia dorosłych udostępnione będą do pobrania na stronie internetowej szkoły (poniżej) i poprzez dziennik elektroniczny.

Wersję papierowa zgody i oświadczenia można pobrać również w sekretarce szkoły.

Wystarczy mieć sprawny ROWER i wyruszyć z nami w drogę!

 

Załączniki do pobrania:
1. Regulamin rajdu
2. Załącznik nr 1 - Zgoda na udział dziecka
3. Załącznik nr 2 - Oświadczenie osoby dorosłej

W Imieniu wszystkich organizatorów rajdu
serdecznie zapraszam
Marzanna Bednarczuk
/dyrektor szkoły/

Ciężki jest los królewny!

admin

Dla wszystkich, którzy chcieliby zobaczyć nasze widowisko kabaretowe w wykonaniu uczniów kl. VII a i VIIc, prezentujemy poniżej nagranie.

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.