ul. Zamojska 16,
22-500 Hrubieszów

Wycieczka do Krakowa klasy V b i VI a

admin

W dniach 18-20 maja 2022 r. klasy V b i VI a wraz z opiekunami udały się na trzydniową wycieczkę, aby zwiedzić południe Polski, odpocząć i przeżyć niezapomnianą przygodę. Wyruszyliśmy w podróż już o godz. 5:00. Po przeszło pięciu godzinach jazdy spotkaliśmy się z przewodniczką, która oprowadziła nas po Krakowie. Szliśmy Traktem Królewskim. Na początku zatrzymaliśmy się obok smoka, a potem weszliśmy na Wzgórze Wawelskie. Pani przewodnik w sposób niezwykle interesujący opisała nam zabytki, a następnie historię tego wyjątkowego dla Polaków miejsca.

Później przeszliśmy pod okno Papieskie i weszliśmy do kościoła Franciszkanów. Tuż po zwiedzeniu obiektu kultu szybko udaliśmy się na Rynek Główny, by usłyszeć hejnał, zobaczyć na własne oczy Sukiennice, pomnik Adama Mickiewicza, Bazylikę Mariacką. Kończyliśmy podróż spacerem po ulicy Floriańskiej i wokół Barbakanu.

Kolejnym punktem naszej wycieczki były Łagiewniki, gdzie znajduje się Sanktuarium Bożego Miłosierdzia, kościół z relikwiami Św. Siostry Faustyny, wieża widokowa, z której rozpościera się przepiękna panorama królewskiego grodu.

Drugi dzień wycieczki to zwiedzanie Zakopanego. Aby dokładnie poznać zimową stolicę Polski, a przy okazji faunę i florę Tatr, najpierw udaliśmy się do Centrum Edukacji Przyrodniczej TPN. Później podeszliśmy pod Wielką Krokiew - miejsce doskonale znane miłośnikom skoków narciarskich. Po krótkim odpoczynku znaleźliśmy się na Krupówkach, a potem na Gubałówce, gdzie mogliśmy się zrelaksować, a nawet trochę poopalać.

Trzeci dzień wiązał się z pobytem w Energylandii- Parkiem Rozrywki, który zaprosił nas do świata baśni i fantazji. Najwyższy, światowy poziom atrakcji sprawił, że nikt nie nudził się i miał na swoim koncie niezwykłe, wprost magiczne, a nawet ekstremalne doznania.

Po kilku godzinach spędzonych w tym magicznym miejscu uśmiechnięci i szczęśliwi udaliśmy się do Hrubieszowa.

Uczestnicy wycieczki dziękują za organizację wspaniałej, słonecznej wycieczki Biuru Turystycznemu "Laguna Tour".

Opiekunowie: p. Justyna Marcych, p. Joanna Kocaj, p. Małgorzata Koniec, p. Ewa Sitnik- Pogwizd

Galeria:

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.